طراحی سایت و اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال

10 مرداد 1401

اما چند نکته درباره بیبی دوج وجود دارد که باید به آنها اشاره کنیم؛ اول از همه آنکه این ارز دیجیتال، برخی از مشکلات اساسی دوج کوین را با خودش به همراه دارد. با افزایش تمایل کاربران دنیای فناوری به ارزهای دیجیتال، انواع اپلیکیشنها و سرویسها برای مدیریت و کسب اطلاعات قیمت این داراییها عرضه شدهاند. برای ثبت نام در بیدارز افراد باید در کنار اطلاعات خود، عکس و مدارک شناسایی نیز ارسال کنند، که باعث میشود فقط افراد مطمئن بتوانند در این سامانه فعالیت کنند. بنابراین نگهداری ارزهای دیجیتال در بستر آنها نیز توصیه نمیشود.

خرید ارز دیجیتال در ایران

اگه تو هم از اون دسته افرادی هستی که علاقه به کسب درآمد از طریق خرید ارز دیجیتال بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی داری، و دنبال راهی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران هستی پیشنهاد میکنم این مطلب رو از دست ندی. این روزها با رشد این بازار افراد سودجو هم در تلاش بیش تری برای سودجویی از کاربران به ویژه افراد تازه وارد و کم تجربه هستند که متاسفانه در برخی از مواقع هم موفق عمل کرده اند. ما لیستی از امکاناتی که مناسب و قابل استفاده در اسکریپت صرافی است را به شما پیشنهاد میدهیم که شما میتوانید برای پروژه خود از این امکانات استفاده کنید و آنها را کم و زیاد کنید تا به پنل دلخواه خود برسید.

اگر متوجه شدید بخش یا کل دارایی شما Frozen شده، از منوی orders وارد Fiat order شوید و سفارش فعال را لغو کنید تا موجودی شما در دسترس قرار گیرد. در مهاجرت کاربران ایرانی تحریم شده از بایننس، صرافی کوینکس مقصد بسیاری از تریدرها بود. مزیت اصلی استفاده از کیف پولهای صرافی راحتی آنها، مزایا و تسهیلاتی است که صرافیها برای استفاده از کیف پول خود ارائه میکنند. مثلا خیلی از افراد گمان میکنند که یک میم کوین مانند بیبی دوج میتواند سرنوشتی مانند بیت کوین یا اتریوم پیدا کند و ناگهان ارزشش چندین برابر شود.

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

اما برخی از این میم کوینها با استقبال عمومی مواجه میشوند و ارزش پیدا میکنند. بهترین بازی های کریپتویی رایگان در  صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟ پس از هر تراکنش، توکنهای بیبی دوج به کیف پول کاربران اضافه خواهد شد. این صرافی از معاملات بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و دارای کارمز بسیار پایینی است. بله همینطور است. صرافیهای خارجی ارز دیجیتال امنیت بسیار بسیار بالاتری نسبت به صرافیهای ایرانی دارند. سرعت تراکنشهای این شبکه در مقایسه با دوج کوین بسیار بالاتر است؛ برای مقایسه بهتر باید بدانید که برای تشکیل هر بلاک دوج کوین حدود 60 ثانیه زمان لازم است، اما این عدد برای بیبی دوج فقط 5 ثانیه است.

اگر یکی از این سربازها در خیابان راه میافتاد و ادعا میکرد که بخشی از این سپاه است، او باید راهی پیدا میکرد تا این موضوع را اثبات کند. CoinEx دارای مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی است، به این معنی که تمام وجوه شما در صرافی ۱۰۰٪ ذخیره می شود. این ویژگیهای منفی، استفاده از یک صرافی غیرمتمرکز را ناگزیر میکند. اکسچینو یک پلتفرم معاملات نظیر به نظیر (P2P) ارز دیجیتال با پشتیبانی از کوینها و توکنهای متعدد است. با وجود این سیستم، افراد تشویق میشوند که ارز بیبی دوج را حفظ کنند تا هم کارمزدی پرداخت نکنند و هم از معاملات دیگران سودمند شوند.

عرضه بیبی دوج هم در همین مرحله رخ داده است. کارمزد پایین: همانطور که گفتیم، یکی از اولین و بزرگترین مزیتهای بیبی دوج در مقایسه با دوج کوین، کارمزد پایینتر آن برای تراکنشها است. همانطور که گفتیم، دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد که ما در این بخش تنها به این موضوع که تقریبا یکی از اصلی ترین موضوعات نیز است اشاره کرده ایم. بیترکس در سال ۲۰۱۴ توسط بیل شیهارا (Bill Shihara)، ریکی لای (Richie Lai)، رامی کاواچ (Rami Kavach) و ریان هنتز (Rian Hentz) تاسیس شد و مکان آن نیز در سیاتل، واشنگتن است.

 

ليست صرافيهاي ارز ديجيتال ايراني



صرافی ارز دیجیتال

تشویق به سرمایهگذاری: ارز بیبی دوج بهمنظور تشویق کاربران برای سرمایهگذاری، از هر معامله حدود 10 درصد کارمزد دریافت میکند که 5 درصد از آن به دارندگان بیبی دوج و فروش و خرید ارز دیجیتال  تعلق میگیرد. تعداد کل توکنهای عرضه شده بیبی دوج 420 کوادریلیون است که قرار بود از این تعداد 295 کوادریلیون بهتدریج در بازار عرضه شود. یکی از اصلیترین سوالات کاربران این است که آیا سرمایهگذاری روی بیبی دوج میتواند سودمند باشد یا خیر؟ بنابراین شاید بهتر باشد برای سرمایهگذاری بلندمدت روی آن، کمی بیشتر فکر کنید.

از طریق صرافیهای آنلاین شما میتوانید بهازای دریافت ارزهای دیجیتال مانند اتریوم (اتر ETH)، بیتکوین، لایتکوین و دیگر کریپتوکارنسیها پول پرداخت کنید. در یک کلام باید بگوییم که در حال حاضر هیچ کدام از صرافی های ایرانی مجوز ندارند و اکثر آن ها به صورت خودجوش و غیر رسمی فعالیت می کنند. قوانین کشور ما بهگونهای است که به هیچ صرافی اجازه خریدوفروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت را نمیدهد. در این حالت ممکن است تمامی داراییهای شما در اثر تغییر قوانین یا کشف هویت جعلی شما از بین برود. با توجه به مزیتهایی که بیبی دوج در مقایسه با دوج کوین دارد، میتوانید از خرید و فروش آن سود خوبی کسب نمایید.

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم